zaterdag 28 januari 2012

Mijn Soy Scent Brander + Soy Scents

Het leek mij leuk om vandaag mijn Soy Scent brander aan jullie te laten zien! Mijn brander die ik op dit moment gebruik heb ik in Brugge (Belgie) gekocht.




Ik ben hier ontzettend blij mee. Ik had hiervoor twee branders met een te korte afstand tussen het waxinelichtje en de soy scent, zodat het hele gebeuren erg ging walmen. En rook het eerder verbrand dan dat je een lekker geurtje ruikt..

Maar bij deze brander is de afstand prima en ruikt het heerlijk in huis!


Vind het erg gezellig staan zo, met het dienblad op de salontafel. Het dienblad, de waxinelichthouders en de rozenblaadjes komen van Ikea, de twee vaasjes inclusief bloemen komen van Wibra.
I LOVE IT..

En dan over de soy scents. Weet niet precies hoe ik ze moet noemen, iedereen heeft waarschijnlijk een andere benaming ervoor. Laat ik ze maar zo noemen.
Er zijn een aantal webshops die ze verkopen. Zelf heb ik wel eens bij www.puresoap.nlwww.pearlmania.nl en http://smellwell.marktplaza.nl/ besteld. Maar ik heb gezien dat er ook vele buitenlandse webshops zijn die ze verkopen!

Waar kopen jullie je soy scents? Of weten jullie nog meer leuke webshops waar je ze kunt krijgen?


Liefs,
Tamara
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten