vrijdag 13 januari 2012

de Apps op mijn telefoon

Sinds ruim een jaar ben ik in het bezit van een smartphone. Ik wilde er eigenlijk nooit aan, vond het wel prima zo met mijn simpele Sony Ericsson. Mijn vriend heeft me toch over kunnen halen... En wat heeft die er nu een spijt van! Ik kan niet meer zonder, en leef dag en nacht met die telefoon.




Ik had snel ontdekt wat je met zo'n telefoon kan doen en dat is ontzettend veel.

Bij deze wil ik jullie de app's laten zien die ik op mijn telefoon heb staan. Misschien ook wat tips voor jullie!

- Smurfs' Village -
Hier kun je je eigen smurfendorpje bouwen. Je kunt huisjes opzetten voor de smurfen, maar ook een bakkerij of het laboratorium van grote smurf. Door het spel heen moet je opdrachten doen voor grote smurf. Je kunt dingen telen, zoals aardappelen, pompoenen of mais. Ik zit nu in level 21, maar volgens mij kun je wel tot level 40. Naarmate je bezig bent, duurt het langer voordat je een level verder bent. Maar het is een leuke bezigheid.



- Coin Dozer -
Een verslavend spelletje waarbij je munten moet schuiven. Je kent het wel, op de kermis van die apparaten waar je muntjes in gooit, en dat die plaat dan steeds heen en weer schuift. Dit op je telefoon! Je kunt verschillende prijzen winnen, waarbij je nog meer munten kan winnen. Ik zeg, begin er niet aan. Ontzettend verslavend!!



- Jewels Deluxe -
Oftewel, Bejeweled. Dat kent volgens mij iedereen wel. Ook een erg verslavend spel! Is gewoon leuk om op je telefoon te hebben.



- Facebook -
Deze kent ook iedereen. Hij hoort ook in mijn lijstje thuis. Elke dag zit ik hier, en het is niet op één hand te tellen. Kijken wat mijn familie/ vrienden aan het doen zijn. En zelf laten zien wat ik aan het doen ben of een fotootje plaatsen.



- Twitter -
Hier zit ik niet zo vaak als op Facebook. Al heb ik wel mijn Facebook account met mijn Twitter account gekoppeld. Ook heb ik ze met hyves gekoppeld, maar die app heb ik niet op mijn telefoon staan.

- Whats App -
Heel handig om gratis berichten te sturen. Helaas zit hier wel een tijd aan vast. Ik heb ontdekt dat ik er tot februari nog gratis gebruik van kan maken. Daarna moet je ervoor betalen. Volgens mij moet je dan rond 3 dollar per jaar betalen. Dat is nog heel goedkoop lijkt me. Ik ga er over nadenken om dat te doen.

- Abn Amro Bankieren -
Handig om snel en makkelijk geld over te boeken en je saldo of bij- en afschrijvingen te checken.

- My T-mobile -
Hierop kun je zien hoeveel tegoed je nog over hebt per maand, je kunt je puntensaldo checken, zien wat voor abonnement je hebt en je facturen bekijken.



- Notities -
Voor als je dingen moet onthouden, kun je het even makkelijk noteren op een notitie. Of dingen die je nog moet doen, als geheugensteuntje. Youtube
Ik ben dol op video's kijken, bijvoorbeeld van beautybloggers. Shoplogs ben ik dol op en stash filmpjes vind ik ook erg leuk om te zien. Verder zoek ik graag naar leuke muziekjes.

Dit waren mij app's. Welke app's hebben jullie op jullie smartphone staan? Ben benieuwd!!


Liefs,
Tamara
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten