zondag 15 januari 2012

Ik in personeelsblaadje met Hello Kitty

Een paar maanden geleden belde het hoofdkantoor van mijn werk mij op. (Voor degene die het nog niet weten, ik werk in drogisterij, Kruidvat). Met de vraag of ik het leuk zou vinden om in het personeelsblad te komen, aangezien ze gehoord hebben dat ik een enorme Hello Kitty verzameling zou hebben.



Achteraf hoorde ik dat mijn districtmanager dit had geregeld, super leuk! 
Tuuuuurlijk wil ik dat! Dus een paar dagen later belden ze op om een afspraak te maken voor een telefonisch interview. Zo gezegd, zo gedaan.
Verder moest ik zelf een paar fotootjes schieten en opsturen. Daarna zouden zij er een mooi verhaal van maken.

En dit is het resultaat:



Ben er eigenlijk best wel een beetje trots op! :D


Liefs,
Tamara
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten