vrijdag 20 januari 2012

OOTD - Stripes

Vandaag laat ik jullie weer eens een outfit of the day zien!


Het jurkje wat ik aan heb komt van de C&A. Ik weet zo de prijs hier niet meer van maar het zal zo rond de € 25,00 euro zijn. De legging  komt bij de Bristol vandaan. Ik had deze plus een donkerblauwe gekocht, twee voor € 17,00 euro.
De riem die ik draag komt bij de Action vandaan evenals het armbandje. De riem was zo rond de € 3,00 euro en het armbandje zal € 1,00 à € 2,00 euro zijn geweest.
De pumps heb ik bij een schoenenoutlet gekocht in Almere, die waren €27,95. Daar ben ik zo blij mee! Altijd als ik een verjaardag of een feestje heb draag ik het liefst deze pumps, I love them!
Toen ik ze wilde kopen heb ik nog even getwijfeld, of ze misschien niet te hoog waren. Maar ik heb er geen spijt van gehad.

Hier nog even een close-up.



Liefs,
Tamara
xxx

1 opmerking: