donderdag 26 januari 2012

Mijn ABC

Ik zag deze tag (bijna) overal voorbij komen. Het leek mij leuk om deze tag ook te doen! Ook om mij misschien wat beter te leren kennen?
Dus bij deze: Mijn ABC'tje!



Age: Ik ben 24 jaar, maar 20 maart wordt ik 25!
Best friend: Ik heb niet echt één beste vriendin. Liever een paar vrienden waar ik leuke dingen mee kan doen.
Chore your hates: Strijken vind ik verschrikkelijk, bed opmaken ook! We hebben zo'n lits-jumeaux dekbed, krijg het in mijn uppie niet voor elkaar hoor.
Dreamhouse: Mooi vrijstaand huisje met zwembad en/ of jacuzzi. Lekker groot, zodat we leuke feestjes kunnen geven en iedereen kan blijven slapen.
Essential start of your day: Telefoon checken, bakje koffie en wat eten. Meestal eet ik gewoon simpel een ontbijtkoekje, omdat ik nooit tijd heb.


Favorite Color: Roze, oranje
Gold or Silver: Qua sieraden heb ik het liefst zilver. Maar qua nagellak of kleding vind ik goud ook leuk. Schijnt helemaal hip te zijn!
Height: 172 cm
Instruments: Ik heb lang geleden eens keyboard gespeeld die we toen hebben gekregen. Maar heb geen lessen ofzo gehad.
Job Title (Most recent): Verkoopmedewerker bij Kruidvat
Kids: Geen
Life is imcomplete without: Vrienden, familie, Sander, Hello Kitty



Music that you always listen to: Van alles en nog wat; Nederlands, R&B, Rock....
Nickname: Tammie, Tamsje, Tamaar
Overnight Hospital stays: Geen
Phobias or fears: Bang voor spinnen, hoogtevrees en hysterisch voor bijen.
Quote from a movie: Ik kijk heel weinig films, dus heb geen quote uit een film. Maar wel één uit een nummer van Scooter:"It's nice to be important, but it's more important to be nice".
Reason to smile: Vrienden, familie, Sander, nieuwe aankopen, leuke dingen doen met vrienden en familie!
Siblings: één broer (31) en één zus (28).
Time you wake up: Als ik moet werken, zet ik mijn wekker om 7.15. Meestal ga ik er dan rond half 8 uit. Als ik vrij ben slaap ik lekker uit!



Underwear: Zwart!
Very important day this year: Ik heb niet echt een belangrijke dag dit jaar, nog niet..
Worst habit: Ben heel vaak heel lui, terwijl ik dan in huis bezig moet....
X-ray's you've had done: Een foto van mijn kaak, omdat die op slot zat. Nu nog steeds, er kan niks aan gedaan worden.
Yummy food you make: Ovenschotels en ik vind het leuk om dingen te bakken.
Zoo animal: Orka (Dolfinarium) en flamingo's.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke antwoorden. Ik vind dit echt een leuke tag om bloggers beter te leren kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen