donderdag 2 februari 2012

Mijn favoriete parfums

Sinds kort ben ik helemaal dol op parfum! Mijn stash is dan ook in een korte tijd gegroeid.

Maar er zijn een aantal parfums waar ik helemaal weg van ben, en die ik vaker weer koop als ze op zijn. Hier komen ze!




Dit is echt mijn nummer één: Escada – Magnetism
Dit is al tijden één van mijn favorieten. Mijn moeder heeft ooit eens dit luchtje gekocht, en toen ik hem probeerde was ik verkocht. Sindsdien heb ik hem al een aantal keren gekocht. Nu heb ik een grote fles, kan ik er lekker lang mee doen!
Escada - Magnetism



Nummer twee is Dolce & Gabanna – The One. Deze heb ik gekregen toen ik overgeplaatst werd naar een ander filiaal. Wat ben ik er blij mee.
Dolce & Gabbana - The one


De derde parfum is Hugo Boss - Deep Red. Al vind ik het flesje niet echt mooi, de geur is heerlijk. Deze heb ik in de aanbieding gekocht bij Kruidvat, voor 18 euro, 50 ml. Geen geld!
Hugo Boss - Deep Red


Juicy Couture – Viva La Juicy staat op nummer vier! Hier heb ik veel artikelen over gelezen en ik kon het niet laten om deze te kopen, Ik was zo nieuwsgierig! Maar dit is een geweldige parfum, en het flesje is beautiful!
Juicy Couture - Viva la Juicy


Nummer vijf heb ik nog niet zo heel lang, Gucci – Flora. Deze heb ik met kerst gekregen van mijn vriend. Hier heb ik niet zo lang geleden ook een artikel over geschreven. Gucci by Flora



En als laatste de prachtige paarse kat, Katy Perry – Purr. Ook deze was in de aanbieding bij Kruidvat. En kon deze niet laten staan! Heerlijk luchtje! Echt een bloemige geur!

Katty Perry - Purr
 
 
 
 

Dit waren mijn favoriete parfums. Wat is jou favoriete parfum op dit moment?


Liefs,
Tamara
xxx

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende flesjes allemaal. :P ik kan niet zeggen dat ik echt een favoriet heb, maar ik draag het vaakst mijn parfum van Noa.

    BeantwoordenVerwijderen