vrijdag 17 februari 2012

Tag: Als ik een ... was, dan was ik een ...

Vandaag weer eens een tag. Ik vind tags altijd leuk om te lezen, maar ook om zelf te doen!
Deze tag kwam ik tegen op www.teskuh.nl en ik vond hem zo leuk, dat ik deze ook wilde doen.
Bij deze dus!



Als ik een maand was, dan was ik Maart.
Ik maart ben ik jarig, in maart begint de lente. En dat betekent ook dat de zomer weer in aantocht komt!

Als ik een dag was, dan was ik zaterdag.
Lekker weekend, uitslapen. Ik houd van uitslapen :).

Als ik een tijdstip was, dan was ik 20.00.
Dan zit ik meestal lekker op de bank GTST aan het kijken. Lekker even tijd voor rust. Maar dat gebeurd niet zo heel vaak haha. Twee keer in de week sporten, maandag en vrijdag. En dan de overige avonden is altijd wel wat te doen.

Als ik een planeet was, dan was ik Venus.
Kon niet echt kiezen tussen de planeten. Heb even wat informatie opgezocht en het blijkt dat deze planeet vernoemd is naar de Romeinse godin van de liefde. Dat trokt mij wel.

Als ik een dier was, dan was ik een Orka.
Ik vind orka's prachtige dieren. Zo ben ik ook naar Dolfinarium geweest toen bleek dat daar de orka was die aangespoeld was. Wow!



Als ik een richting was, dan was ik noord.
Ik ben geboren en getogen in friesland, dus ik ga zeker voor het noorden! Het blijft toch mijn 'hometown'. Soort van dan ;).

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bank.
We hebben net een nieuwe bank en daar ben ik zo blij mee! We hebben de indeling een beetje veranderd en nu staat de televisie wat dichter bij de bank, wat erg fijn is! Zo kun je lekker op de bank televisie kijken, of films.

Als ik een boom was, dan was ik een magnolia.
Dit vind ik een prachtige boom. Als deze eenmaal in bloei staat geeft het prachtige bloemen.

Als ik een gereedschap was, dan was ik een wimperkrultang.
Ik gebruik elke dag mijn wimperkrultang, ik zou er niet meer zonder kunnen!

Als ik een bloem was, dan was ik een tulp.
Echt hollands, verkrijgbaar in tientallen prachtige kleuren! Vrolijk!



Als ik een weersoort was, dan was ik de zon.
Het zonnetje in huis... ;)

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een glimlach.
Daar gaat het om. Happy zijn, om de dingen die het belangrijkst zijn. Vrienden en familie!

Als ik een kleur was, dan was ik roze.
Roze is eigenlijk altijd mijn favoriete kleur geweest. Toen ik nog thuis woonde was mijn slaapkamper compleet roze! Alles wat ik kocht, was roze. Het is nu sinds ik samenwoon wel minder geworden, kan tenslotte niet de hele woonkamer roze maken..

Als ik een emotie was, dan was ik trots.
Trots op wat ik tot nu toe heb bereikt in mijn leven.

Als ik een element was, dan was ik water.
Ik houd van het water en ik houd van zwemmen!

Als ik eten was, dan was ik een pannekoek.
Ik bel dol op pannekoeken, vooral met spek én stroop! Jammie.



Als ik een auto was, dan was ik een Fiat 500.
Als ik ooit eens heel veel geld win, dan wil ik de Fiat 500 in het roze! Geweldige auto!

Als ik een plek was, dan was ik Friesland.
Daar ben ik opgegroeid en voelt het toch grotendeels als mijn thuis. En vind het erg fijn als ik daar weer ben.

Als ik een smaak was, dan was ik zoet.
Ik ben dol op alle zoetigheid die er bestaat.

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een hand.
Misschien gek, maar ik vind mijn handen één van de mooiste lichaamsdelen van mezelf. Vind ze gewoon mooi!

Als ik een liedje was, dan was ik Viva Forever van Spice Girls.
Ik weet niet, maare zo lang ik dit nummer ken, vindt ik hem prachrig. Ook de clip vond ik toen zo geweldig.

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar mooie pumps.
Ik vind pumps echt heel vrouwelijk, hoe hoger de hak, hoe mooier. Zelf heb ik een aantal paar pumps in mijn kledingkast staan. Laatst heb ik twee paar nieuwe gekocht, ze waren in de aanbieding. €15,00 voor twee paar!


 Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!


Veel liefs,
Tamara
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten