maandag 13 februari 2012

Terug van Centerparcs Erperheide

Daar ben ik weer, terug van weg geweest. Vrijdagavond zijn we terug gekomen van ons (mijn vriend en ik) midweekje weg naar Belgie, Centerparcs Erperheide. Het weekend erg druk met verjaardagen enzovoort. Vandaar dat ik nu pas een blogje typ.
Nu, tussen het wasjes draaien, opruimen en schoonmaken door eventjes een blogje plaatsen.

Een paar fotootjes van afgelopen week . Ik heb niet zo heel veel foto's gemaakt, maar in ieder geval een paar die ik jullie wil laten zien :). Niks bijzonders hihi..

De 'achtertuin' van het huisje



's Ochtends vroeg

Ook hier het echte winterweer

Flamingo's <3

Aan de Mojito, hmmm!

In de winkelgalerij Koning Albertstraat in Hasselt. Willy vandersteen met Suske en Wiske.
Dit waren een paar fotootjes. Er komt ook nog een shoplogje aan. Want ik heb namelijk gewinkeld in Hasselt én in Maastricht! Dus die komt er zo snel mogelijk aan!


Liefs,
Tamara
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten