woensdag 22 februari 2012

Small birthday wishlist - Mi Moneda

Het duurt nog wel eventjes voordat ik jarig ben, 20 maart pas. Maar het kan nooit kwaad om alvast te bedenken wat je voor je verjaardag moet vragen. Ik ben nooit echt goed in dit soort dingen. Als mensen vragen van "wat wil je voor je verjaardag hebben?" Zeg ik altijd dat ik het niet weet.
Ik vind het moeilijk om dingen te bedenken. Tuurlijk wil ik wel make-up, nagellak of parfum krijgen. Maar veel mensen weten niet wat ik leuk vindt en wat ik al heb..
Maar één ding weet ik wel zeker, van mijn vriendje wil ik heel graag een Mi Moneda ketting :).
En dan een beetje in de combinatie van hieronder.
Mi Moneda,  ketting zilver, 80 cm.


Mi Moneda, pendant zilver.

Mi Moneda Munt, Roca Champagne.

Mi Moneda Munt, Roca Copper.

Mi Moneda munt, Da Vinci Hand.

Ongeveer dan. Ik weet het nog niet precies, maar als het zover is gaan we eventjes bij de juwelier kijken. ^-^ Ik kan er nu al naar uit kijken, maar even wachten nog. Geduld is een schone zaak..

Veel liefs,
Tamara
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten