zondag 12 juni 2011

OOTD - I Love Flowers

De eerste Outfit Of The Day op mijn blog!
Excuses dat ik er niet helemaal op sta ;). Hier had ook geen schoenen aan haha. Dus dat was niet zo charmant.
Maar vond het verder wel leuk om deze outfit aan jullie te laten zien.





Allereerst het jurkje. Deze komt van de H&M. Je kan hem als T-shirt dragen, maar als je wilt, ook als jurkje. Er zit een touwtje aan, waarmee je hem nog aan kan snoeren om je taille. Om wat meer model er in te brengen. Deze is 9,95.

Het topje onder het jurkje is van de Action, een simpele tanktop. Deze was een paar euro. Precies weet ik het niet meer.

Broek komt van C&A. Een zwart, elastisch en slimfit model. Ik vind de broeken van C&A heerlijk zitten. Deze was geloof ik 18,95. 


De ketting is ook van H&M, deze was 5,95.

Ben echt blij met het jurkje, ze zijn er in verschillende dessins en kleuren.
Hebben jullie dit jurkje ook al gescoord?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten