dinsdag 14 juni 2011

Gosh - Long Lasting Eye Liner Pen

Gosh heeft sinds kort een aantal nieuwe producten in het assortiment. Hierover ga ik jullie wat meer vertellen. Vandaag vertel ik jullie wat meer over de Long Lasting Eye Liner Pen. Ze zijn verkrijgbaar in 8 verschillende kleuren. En alleen bij het Kruidvat!




- 001 Green
- 002 Turquoise
- 003 Brown
- 004 Grey
- 005 Purple
- 006 Black Brass
- 007 Navyblue
- 008 Carbon Black



Ik heb 001 Green, 002 Turquoise en 006 Black Brass. aangeschaft.



Ik ben blij verrast. Deze Eye Liners zijn echt geweldig! Ze blijven erg goed zitten. Ik had wel wat moeite 's avonds om ze eraf te halen. Maar uiteindelijk lukte dit wel.


Ik vind ze erg handig aan te brengen met een vilten tip als applicator. Zo kun je wat preciezer werken, wat ik fijn vind. Vaak zijn er eyeliners met een 'gewoon' kwastje, die vind ik niet makkelijk aan te brengen aangezien ik niet echt een vaste hand heb.

De swatches van de drie kleurtjes. Van boven naar beneden: 002 turquoise, 001 Green en 006 Black Brass.

Conclusie: Makkelijk aan te brengen, blijven erg lang zitten. Iets minder makkelijk om ze eraf te halen.

Heb jij al 1 van de nieuwe producten van Gosh aangeschaft?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten