maandag 6 juni 2011

Essence – Meet Me @ Holografics.com

Wat ben ik 'soms' blij dat ik bij Kruidvat werk! Dan zie ik namelijk als eerste alle nieuwe artikelen die we binnen krijgen. Zo ook de Limited Editions van Catrice, Essence & Gosh!

Van Essence hebben we op dit moment de Limited Edition: Meet me @ Holografics.com. Laten we kijken naar wat producten.

Allereerst de drie nagellakjes.

04 Prismatic White, 01 Gagalectric, 03 Blue Ray 




01 Gagalectric

04 Prismatic White


03 Blue Ray

Heb bij elke nagellak twee laagjes gedaan. Ik moet zeggen.... Echt holografisch vind ik ze niet.. Beetje jammer is dat wel. Vind 04 Blue Ray nog wel gaan. Met de andere twee lakjes heb ik niet zoveel. Eventueel zou je onder 04 Prismatic nog een witte lak aan kunnen brengen. Dan valt hij misschien wat meer op.

Ik heb 1 kleur eyeliner meegenomen, namelijk 02 Prismatic White.


02 Prismatic White


Swatches
Deze eyeliner vind ik er wel mooi uitzien, maar denk niet dat ik deze vaak zal gebruiken. Misschien moet ik toch ook maar de blauwe meenemen. (als ze er nog zijn dan)


Waar iedereen op zat te wachten en lyrisch over was is de holographic body oil.


Holographic Body Oil 01 Discotonic



Body Oil op mijn hand

Uitgesmeerd



Mooi in het flesje


In de zon



Weet niet echt wat ik hier van moet vinden, als je het op je hand giet dan ziet het er glitterig uit. Maar als je het eenmaal hebt uitgesmeerd blijft er niet heel veel van over. Heb het zo goed mogelijk op de foto proberen te krijgen, maar dat lukte niet echt helaas.

Al met al moet ik eerlijk zeggen dat ik leukere Limited Editions heb gezien. Ben wel lichtelijk teleurgesteld, want verwachtte hier best wel veel van. Nou ja, volgende keer beter! 

Ren snel naar Kruidvat als je nog wat wilt bemachtigen, want verwacht wel dat deze Limited Edition heel snel zal gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten