zondag 19 juni 2011

Nagellak Stash

Niet alleen heb ik een Hello Kitty verslaving, ook heb ik een verslaving in nagellakjes. Vandaag wil ik jullie mijn nagellak stash laten zien ! Deze lakjes staan in mijn 2 nagellakrekken, waar ik erg blij mee ben. <3

Alle lakjes bij elkaar.



Ik zal nu mijn stash wat uitgebreider laten zien. Ik heb ze gesorteerd per merk. Ik wilde het eerst sorteren op kleur, maar heb er toch voor gekozen om het op merk te doen. Dit vind ik iets overzichtelijker staan.


1ste rij: Bourjois, Hema, La Femme Beauty en P2.
2e rij: Rimmel
3e rij: H&M Hello Kitty van verschillende collecties.


4e rij: Essence Colour & Go
5e rij: Gosh
6e rij: China Glaze


7e rij: China Glaze, O.P.I, Maybelline,
8e rij: Kiko, Etos holografische nagellakjes, 2True, Manhattan, Blaze
9e rij: Catrice, Miss Sporty



10e rij: Herome, Golden Rose, Konad, Essence Multi Dimension
11e rij: Essence Twins, Essence Limited Editions
12e rij: Essence Glitter Top Coats, Essence Limited Edition, Sephora, L'oreal Paris, Diamond Cosmetics, Wet 'n Wild, H&M, Avon, Star Gazer, Carlo di Roma en Max (action).

Het laatste rijtje is dus van alles en nog wat. Een paar merken waarvan ik maar 1 nagellakje heb. Daarvoor is de het onderste rijtje bedoeld.

Hoeveel nagellakjes heb jij?

1 opmerking:

  1. Jeetje, dat geeft me een goed beeld van waar ik naar toe wil werken. Ik kan met mijn 'stash' misschien net één zo'n rijtje vullen.

    BeantwoordenVerwijderen