woensdag 8 juni 2011

Mijn Hello Kitty verzameling/ collectie/ obsessie/ verslaving!

Hello Kitty... Ja, het is echt waar! My adiction! Hoe het is begonnen? Geen idee.. En wanneer? Ik kan het je niet vertellen.
Maar. Het is de waarheid. Een tijdje geleden zat ik de foto's op mijn laptop door te spitten en toen kwam ik deze foto tegen.



Erg grappig om te zien vind ik zelf. Zo is het dus begonnen, met een paar poppetjes en een knuffel, van de grijp-automaat op de kermis notabene! Ik was er dolblij mee.
Nu dacht ik slim te zijn. Er staat altijd een datum bij een foto op de computer of laptop, wanneer deze is genomen. Dan weet ik ook een beetje hoelang deze obsessie al duurt. Maar nee, helaas geen datum!
Maar goed! Tijd om mijn verzameling van dit moment aan jullie te laten zien.
Het staat in mijn beauty-kamertje. Bij de make-upjes, nagellakjes, parfums, enz. 
Mijn Hello Kitty Collectie.




Opnieuw de 'kleine' knuffeltjes ingedeeld.

Zo staat het sinds november vorig jaar. Sinds ik bij mijn vriend ben komen wonen. En hij heeft speciaal voor mij een kamertje gemaakt! Dus voor mijn Hello Kitty's en ook voor de make-upjes en de rest.
Kasten heb ik bij Ikea gekocht. Nu laat ik iedereen die bij ons thuis komt (die het nog niet hebben gezien natuurlijk) vol trots mijn verzameling zien. Je kan er ook niet echt onderuit zeg maar.
Veel mensen verklaren me voor gek, ook veel mensne vinden het leuk!

Dus.. als je een cadeau wilt geven en je weet niet wat..... ;)

2 opmerkingen:

  1. als mijn kinderen dit zien worden ze helemaal gek. Wat leuk joh heb je wel lang over gedaan om zoveel te sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tamara,

    Het Sieboldhuis, het Japanmuseum in Leiden, organiseert binnenkort een tentoonstelling over Hello Kitty: Hello Kitty, Hello Holland. Er komen bijzondere spullen over uit Japan, maar er is ook aandacht voor de Nederlandse verzamelaar(ster)s. Kijk maar eens op de site:

    http://www.sieboldhuis.org/tentoonstellingen/detail/hello_kitty_hello_holland

    Ben jij de grootste Hello Kitty fan van Nederland en hoort jouw verzameling tijdens de tentoonstelling in het museum? Wil jij bij de opening zijn en Hello Kitty in het echt ontmoeten? Stuur dan even een mail naar vandrunen@sieboldhuis.org.

    Misschien ken je nog meer Hello Kitty fans die graag mee zouden willen werken aan de tentoonstelling? Ook dat horen we graag!

    Vriendelijke groet,

    Milou

    BeantwoordenVerwijderen