dinsdag 7 juni 2011

FOTD - Peachy

Mijn eerste Face of the day! Yaay!
Hierbij heb ik mijn 88 Shimmer Palette gebruikt. De koraal-achtige kleuren heb ik hiervoor gebruikt, een donkere en een wat lichtere. De lichtere koraal kleur voor in de ooghoeken en op het bewegend ooglid, de donkere kleur voor in de crease.

Totale look. Let niet op mijn haar, kom hier net onder de douche vandaan :).

Ooglook

Welke producten ik hiervoor heb gebruikt zijn:

- Foundation = Gosh, Natural Touch in 40 Nude
- Blush = Hema, Wet & Dry in 01
- Wenkbrauwpotlood: Yves Rocher, Coulours Nature in 01 Blond
- Oogschaduw: 88 Shimmer Palette, 1 donkere tint koraal in crease & 1 lichtere kleur voor in ooghoeken, bewegend ooglid + onder ogen
- Oogpotlood: Maybelline, Expert Eyes Crayon Oriental in Zwart
- Mascara: Maybelline, One by One Volum' Express in Zwart.

Op mijn lippen heb ik de NYX Lipstick in Femme.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten