vrijdag 16 maart 2012

Yves Rocher - Flower Party


Deze week plaatste ik een bestelling op de webshop van Yves Rocher, omdat mijn lieftallige wenkbrauwpotloden in de aanbieding waren. Voor de helft van de prijs! Ik heb er gelijk maar twee besteld. Deze wenkbrauwpotlood is echt mijn favoriet.
Als je bij Yves Rocher besteld, krijg je meestal wel wat gratis bij. Zo deze keer de parfum Flower Party. Het is een eau de toilette. Ik heb hem gelijk geprobeerd en wat is dit geurtje lekker!
Hier wilde ik dus ook gelijk een blogje aan wijden.

Deze parfum bevat noten van lychee, sinaasappel, framboos, mandarijn, rozen en vanille.
Als je deze parfum net opspuit ruikt hij heerlijk zoet, na een tijdje blijft er nog een heerlijke frisse lentegeur hangen. Ik vind hem perfect voor de lente. Dus: Let the spring begin!

Voor 30 ml betaal je op dit moment €12,50 en voor 50 ml €17,50. Verder hebben ze nog een douchegel met de inhoud van 200 ml voor €4,95 en een bodylotion van 200 ml voor €6,95.

Hebben jullie deze geur al eens geroken en wat vinden jullie ervan?

Veel liefs,
Tamara
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten