dinsdag 20 maart 2012

Hoera, Ik ben jarig!



Het is weer zover, wat gaat de tijd toch snel, vandaag ben ik 25 jaar geworden. Op de helft van 50, een kwart eeuw, slik.. Dan besef je toch wel dat de tijd erg snel gaat.



Vandaag ga ik gewoon lekker aan het werk. Ik heb lekkere cupcakes gemaakt die ik mee neem naar het werk. Ik zal binnenkort wel even een fotoblog online zetten waar ook mijn cupcakes in te zien zijn.
Vanavond komt m'n schoonmoeder even gezellig langs. Mijn familie woont iets te ver weg om even 'langs' te komen helaas.. :(
Ik vier mijn verjaardag zaterdagmiddag en zaterdagavond voor vrienden en familie. Daar kijk ik echt naar uit!
Fijne dag allemaal!

Veel liefs,
Tamara
xxx

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! :D Maak er nog een leuke dag van :) En ook veel plezier zaterdag!

    x

    BeantwoordenVerwijderen