dinsdag 2 april 2013

Tag: 25 vragen

Deze keer weer eens een leuke tag voor jullie. De 25 vragen tag.




Hoe laat stond je vanmorgen op?
09:30. Het mag, het is weekend ;-)! 

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisteravond.

Heb je huisdieren?
Ja, één poes, een aantal vissen en een hamster. 



Hoeveel broers/ zussen heb je?
Ik heb één broer en één zus. 

Noem drie dingen die dicht bij je liggen
Mijn telefoon, een kop thee en een notitieblok.

Hoe is het weer op dit moment?
Koud!! En het waait heel hard. 

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Magic Mike



Waar doe je boodschappen?
Lidl, Plus en Albert Heijn

Heb je ooit medicijnen gebruikt om eerder in slaap te vallen?
Nee.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Poeh, ik huil best wel vaak, maar zou zo één, twee, drie niet weten wanneer de laatste keer was.

Ben je wel eens in een ander land geweest?
Ja, Duitsland, België, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Italië, Griekenland.

Wat staat er in je laatste sms'je?
'Gefeliciteerd met je verjaardag'. 

Wat is je ringtone?
Robbie Williams - Candy.



Heb je een vaste computer of een laptop?
Laptop.

Vertel iets over je planning vandaag?
Ik heb geen planning vandaag, kom op het is zondag!

Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
27, ben net 26 geworden.

Verf je je haar?
Ja.

Welke kleur ogen heb je?
Blauw



Draag je een bril/ contactlenzen?
Heb wel een bril voor veraf zien, alleen die heb ik eigenlijk nooit op.

Hou je van sushi?
Denk het wel, ben nog nooit in een 'echt' sushi restaurant geweest. Wel eens bij een wok restaurant geprobeerd en dat vond ik lekker. 

Wat is de perfecte pizza?
Die heb ik gegeten in Center Parcs, met geitenkaas en honing. hij was delicious! 

Wat is lekkerder, hamburger of cheeseburger?
Cheeseburger.

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Nee.

Proef je het verschil tussen pepsi en coca cola?
Ik ben niet zo'n cola drinker, denk niet dat ik het verschil zou merken.



Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! En als je wil, mag je hem overnemen :).

Liefs,
Tamara
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten