zondag 24 maart 2013

Review: Therme Lomi Lomi Bodymelt

Therme heeft een aantal fijne producten te koop, waaronder badolieen, douchegels en scrubs. Ze hebben een onderscheid in verschillende 'wereldkuren' zoals Ylang Ylang, Hammam en Rainforest. Dus veel keuze en voor ieder wat wils.




Vandaag review ik de Lomi Lomi bodymelt van Therme. De bodymelt zit in vrij grote pot, er zit dan ook 250 gram in. Misschien is deze pot wat onhandig in gebruik, omdat deze zo groot is. Maar er zit wel lekker veel in. 

De tekst op de verpakking:
Therme Lomi Lomi Bodymelt is een combinatie van kokosolie en pure Frangipani bloem. De Bodymelt smelt direct op de huid en trekt snel in terwijl de huid langdurig wordt gehydrateerd, gekalmeerd en verzorgd. De Noni vrucht is bekend om zijn huidkalmerende en verzachtende eigenschappen.



Het is een vrij dikke en romige substantie die inderdaad smelt op je huid door de warmte wanneer je deze aanbrengt. Hij trekt vrij snel in, wat erg prettig is. Mijn huid was heerlijk zacht nadat ik de bodymelt had aangebracht.



De geur is zoet, waarschijnlijk door de Frangipani bloem. De geur blijft vrij lang hangen nadat je je lichaam hebt ingesmeerd. Het is niet een overheersende geur. 

Het fijne is dat deze crème je huid kalmeert en verzacht, ideaal voor als je een gevoelige huid hebt, zoals ik. 

Al met al vind ik dit een heel fijn product wat ik zeker vaker zal kopen. De prijs van dit product is €8,49. Wat niet duur is aangezien je 250 gram ervoor krijgt!

Heb jij wel eens een product van Therme gebruikt en wat vind je ervan?


Liefs,
Tamara
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten