woensdag 9 januari 2013

My pics of the week #1

Bij veel blogs zie ik foto's voorbij komen in een speciaal foto logje, en ik betrap me erop dat ik dat erg leuk vind om te bekijken!
Nu wilde ik dit ook bij mijn eigen blogje doen en daarom doop ik vanaf vandaag de woensdag tot 'My pics of the week'.

Okay, let's start!

Happy 2013!



Mijn mooie NYX blush (When leopard gets a tan), ik heb hem nog steeds niet gebruikt. Vind het zo zonde! 



Krullen met kerst!

Mijn nagels met kerst. China Glaze - 1001 Twinkle Lights

De kerstboom <3

Twee nieuwe nagellakjes van Catrice. Gold leaf Top Coat en Artfully Lustrous.

Met Gosh Soft 'n Shine lipbalm in Barbie. 





Dat waren mijn eerste foto's. Hoop dat jullie ook mijn foto's leuk vinden om te bekijken. Tot volgende week!

Liefs,
Tamara
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten