vrijdag 13 juli 2012

Tag: Nailpolish and Me!

Ik kwam op Teske haar site een tag tegen. Over nailpolish! Deze kan ik natuurlijk niet overslaan. Dus bij deze, mijn tag: Nailpolish and Me!




Hoeveel lakjes telt jouw stash?
225 nagellakjes



Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Ik denk van het merk Essence. Ze zijn ook maar €1,29 per stuk! En de meeste lakjes zijn gewoon prima!

Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Poeh, dit vind ik een moeilijke vraag, zoals je op de foto kunt zien heb ik veel verschillende kleuren. Volgens mij moet het roze zijn.

Zijn er kleuren die je niet bezit?
Geen idee eigenlijk! Ik heb de veel voorkomende kleuren allemaal wel in mijn nagellakrekje staan denk ik zo. Zou het niet weten.

Welke nagellak draag je het meest?
Dat is waarschijnlijk China Glaze - Sun Worshipper. Een prachtige neon oranje kleur.



Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Die heb ik eigenlijk niet, één keer in zoveel tijd zoek ik mijn nagellak uit en degene die niet meer goed zijn gooi ik weg.

Gebruik je een basecoat?
Ja, die gebruik ik altijd! Ik gebruik van Trind de nail repair als basecoat.

Gebruik je een topcoat?
Hierin ben ik soms wel wat laks. Niet altijd dus. Maar als ik snel moet gebruik ik de sneldrogende topcoat van Seche Vite.




Stempelen, of uit de losse hand?
Heb beide geprobeerd. Van Konad heb ik een aantal stempels en een aantal imageplates. Maar vind het toch fijner om het met de hand te doen. Al kun je dan niet heel precies werken, ik vind het wel het mooiste resultaat.

Houd je van glitters of toch liever een créme finish?
Ik hou heel erg van glitters, maar omdat die ook weer zo moeilijk te verwijderen zijn gebruik ik het zelden. Echt jammer want ik vind ze altijd prachtig! Daarom gebruik ik dus vaker de créme finish lakjes.


Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee, daar heb ik geen last van. Vind het soms wel mooi als ik lange nagels heb (heel soms), dat ik mijn eigen nagels zie. Heb redelijk lange nagelbedden, daar ben ik wel blij mee!

Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Geen één lakje heb ik gekocht deze week. Ik heb trouwens al een tijdje geen nagellakjes meer gekocht. Proud of myself!!


Liefs,

Tamara
Bron foto's: We Heart It

1 opmerking:

  1. Mooie collectie. :) Ik heb ook een soort van nagellak verslaving, zit nu op de 100 lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen