donderdag 19 april 2012

Lipstick Tag

Alweer een tag? Ja, alweer een tag ;).
Ik vind het altijd leuk om te lezen en ook vind ik het ook leuk om in te vullen!
Bij deze: de Lipstick Tag.



Hoeveel lipsticks heb jij in je collectie?
38 stuks.

Hoe berg je jouw lipsticks op?
Ik heb mijn lipsticks in een bakje van de Ikea. Met de kleuren naar boven, zodat het mooi overzichtelijk is en je ze makkelijk kan vinden. Dit bakje zit in een lade in mijn make-up kast.


Wat was je allereerste lipstick en hou oud was je toen?
Dit zou ik echt niet meer weten. Waarschijnlijk heb ik er ooit één van mijn moeder gekregen vroeger. Maar heb echt geen idee hoe oud ik toen was en wat voor één dat is geweest.

Heb je wel eens een lipstick opgemaakt, en zo ja, welke?
Nee, ik heb nog nooit een lipstick opgemaakt, erg hé?

Wat is je lievelings lipstick en welke heeft het mooiste hulsje?
Heb op dit moment eigenlijk geen lievelings lipstick.
Dit is één van de mooiste hulzen die ik op dit moment heb. Deze is van de limited edition Papagena van catrice. C02 Bird of Paradise. En ook de apartse lipstick ^-^..



Wat is je lievelings budget lipstick?
Dat is Catrice. Ze hebben veel keuze in kleuren, en qua kwaliteit zijn ze prima! En ze kosten maar €3,99!

Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven, bijv. naar school of naar het werk?
Grotendeels draag ik nude kleuren overdag. Als ik alleen eyeliner draag, draag ik vaak de Gosh soft 'n shine lipbalms, Ivory of Barbie.

Voor welke lipstick heb je het meeste moeite gedaan om hem te krijgen?
Ik heb nog nooit moeite hoeven/ willen doen voor een lipstick, wie weet later?

Wat is je grootste miskoop en waarom?
Heb geen miskopen gehad eigenlijk op het moment. Heb laatst 4 lipsticks bij de action gekocht. Volgens mij was ik €0,79 per twee kwijt. En ze vallen niet eens tegen. Je kan er niet veel van verwachten, maar na twee lagen zijn ze nog best goed van kleur.

Welke lipstick staat er zeker nog op jouw verlanglijstje?
Ik wil graag nog een keer een lipstick van Mac kopen.

Dat was hem weer!

Veel liefs,
Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten